Velkommen til MyMonii – vi er en app, som giver vores brugere adgang til en række finansielle produkter og services. Disse brugerbetingelser gælder i bruger- og kundeforholdet mellem MyMonii ApS, CVR nr. 37 23 14 36, Sluseholmen 1, 1. th, DK-2450 København SV (benævnt ”MyMonii”, ”vi” eller ”os”) og dig som kunde og bruger af app'en.
Disse brugerbetingelser supplerer den særskilte kundeaftale som du som bruger indgår med vores kortudsteder Wallester. (Link til aftale).
Ved at acceptere og underskrive disse brugerbetingelser erklærer du at have læst og forstået de enkelte brugerbetingelser og brugervilkår beskrevet i dette dokument. Du acceptere samtidig det kundeforhold at det er dig som forælder som underskriver denne aftale, og at du der ved giver dit barn ret til at bruge Visa Prepaid kortet.
Med MyMonii abonnementet får du og dit barn adgang til en lang række finansielle funktioner i MyMonii appen, herudover kan du bestille et Visa Prepaid kort til dit barn.
Kortet er et prepaid kort, hvilket betyder, at dit barn kun kan købe for det beløb som er på kortet. Dit barn kan med kortet ikke hæve kontanter i hæveautomater.
Dit barn får penge på sit kort, ved at du overføre penge til din forældresaldo. Det er den saldo, du har adgang til i din forældre-app. Du kan overføre penge til dit barns kort ved bl.a. at sætte opgaver op som dit barn kan løse, ved at sætte faste lommepenge op eller ved at lave en enagngsoverførsel.
Ønsker du at være mere i kontrol over dit barns forbrug, kan du fra forældre appen sætte en forbrugsgrænse på kortet.
Kortet kan anvendes som betalingskort online og i fysiske butikker i Danmark og i udlandet. Dit barn må ikke benytte kortet til ulovlige formål, herunder indkøb af varer eller tjenesteydelser, der er ulovlige i henhold til lokal lovgivning.
Dit barn kan bruge Visa Prepaid til betaling af varer og tjenesteydelser hos forretninger, herunder internet forretninger, der tager imod Visa.
Du kan anvende den kontaktløse funktion på kortet, se afsnit 5.8. Det vil fremgå af skiltning i forretningen eller på hjemmesiden, hvorvidt en forretning tager imod Visa. Forretninger, der tager imod Visa Prepaid, vil skilte med Visa logo.
Den enkelte forretning kan have regler for begrænsning i anvendelsen. MyMonii og Visa påtager sig intet ansvar for, at betalingsmodtager nægter at acceptere kortet som betalingsmiddel.
Har dit barn et tilgodehavende i en forretning, vil forretningen kunne indsætte pengene på kortet.
2.3 Maksimumbeløb for Visa Prepaid og forbrugsgrænse
Der er fastsat et maksimumbeløb pr. dag og pr. måned for brugen af Visa Prepaid kortet til betalinger. Denne grænse er sat af MyMonii og kan ikke ændres. Maksimumbeløbene fremgår af prislisten, som findes på https://www.mymonii.dk/support/priser-belobsgraenser eller kan rekvireres ved forespørgsel i supporten.
Ønsker du at være mere i kontrol over dit barns forbrug, kan du fra forældre appen sætte en ugentlig forbrugsgrænse på dit barns kort. Denne grænse kan du til enhver tid selv ændre i appen. Grænsen vil aldrig ligge over det ovennævnte maksimumbeløb.
Forsøger dit barn at gennemføre et køb, som overskrider maksimumbeløbet eller den af dig fastsatte forbrugsgrænse, så vil købet automatisk blive afvist.
2.4 Maksimumbeløb
Dit barn må kun købe for det beløb, der står på kortet. Beløbet kan være reserveret som nævnt ovenfor. Ved betaling i udenlandsk valuta omregnes beløbet til danske kroner, jf. prislisten.
2.5 Tidsmæssig begrænsning
Dit barns Visa Prepaid kan anvendes hele døgnet, bortset fra enkelte tidspunkter hvor systemet opdateres. Vi vil altid informere dig i god tid, hvis der er planlagt nedetid, hvor kortet ikke virker.
Kort og PIN-kode er personlig og må kun bruges af dit barn personligt. Kortet må ikke overdrages eller overlades til andre. Dit barn skal opbevare kortet forsvarligt, det samme gør sig gældende for jeres mobiltelefoner. Med jævne mellemrum skal du som forælder kontrollere, at kortet eller jeres mobiltelefoner ikke er mistet.
Du og dit barn kan til enhver tid finde PIN-koden til kortet i hver jeres app. Vi anbefaler at dit barn lære PIN-koden udenad. I må ikke oplyse PIN-koden til andre eller på anden måde lade andre få kendskab til koden.
Verified by Visa er en ekstra beskyttelse mod misbrug af kortdata ved handel på internettet. Secure skal kun anvendes ved køb i internetforretninger, der anvender Verified by Visa. I finder 3D Secure koden til kortet i appen.
4.1 Tilmelding
Vi tilmelder automatisk dit barns kort til Verified by Visa, dette sker når du aktivere kortet i forældre appen.
Vi anbefaler at du er i nærheden og hjælper dit barn, de første par gange han/hun bruger kortet i en fysisk butik og på nettet. Her er det vigtigt at lære dit barn, altid at skal sikre sig, at beløbet er korrekt på fx terminalen, inden de godkender en betaling. Betalinger, som dit barn har godkendt, kan ikke tilbagekaldes. Se dog afsnit 7 og 8 vedrørende muligheden for tilbageførsel af en betaling. Dit barn kan bruge kortet på følgende måder:
5.1 Med PIN-kode
Når dit barn indtaster sin PIN-kode, skal han/hun sikre sig, at andre ikke kan aflure koden.
5.2 Med underskrift
Skriv aldrig under på en nota:
Ovenstående er måske lidt et tænkt eksempel, da kortet benyttes af dit barn, men det er alligevel vigigt at nævne da der i disse tilfælde ikke er saldokontrol på et overtræk, hvorfor dit barns konto i disse tilfælde kan gå i overtræk, se også afsnit 7.
5.3 Køb på internettet m.m.
Når dit barn benytter kortet til køb via internet, skal han/hun oplyse kortnummer, kortets udløbsdato og kontrolcifre. Hvis forretningen er tilmeldt Verified by Visa, skal han/hun derudover gøre brug af 3D Secure koden i forbindelse med købet.
Benytter dit barn kortet til køb ved post- og telefonordre, skal han/hun oplyse kortnummer, kortets udløbsdato, kontrolcifre samt evt. navn og adresse.
Det er vigtigt at fortælle dit barn at han/hun aldrig må oplyse sin PIN-kode i forbindelse med køb over internettet eller i forbindelse med post- eller telefonordre køb.
5.4 Selvbetjente automater uden PIN-kode
I nogle selvbetjente automater kan dit barn anvende kortet uden at indtaste PIN-kode eller bruge underskrift. I disse automator vil transaktionen blive accepteret, når han/hun indfører kortet i automaten, eller når han/hun efterfølgende trykker godkend.
5.5 Kvittering
Det er en god ide at lære dit barn altid at får en kvittering i forbindelse med et køb. Kvitteringen skal bl.a. vise dato, beløb og dele af kortnummeret.
Dit barn skal sikre dig, at beløbet er i overensstemmelse med købet og at det er den korrekte dato som er anført.
Gør det til en vane at dit barn gemmer kvitteringen, til han/hun har kontrolleret i appen, at det korrekte beløb som er trukket. Det kan forekomme, at dit barn ved køb i selvbetjente automater ikke får nogen kvittering.
5.6 Abonnement
Når dit barn bruger sit kortnummer til betaling af en løbende ydelse fx i form af et abonnement, skal I sikre jer, at en eventuel opsigelse af abonnementet sker i overensstemmelse med de af forretningen fastsatte vilkår.
Får dit barn et nyt Visa kort, er det hans/hendes ansvar at opdatere kortoplysningerne der hvor dit barn har aktive abonnementer.
Ved MyMonii har vi taget et valg om at vores kort ikke kan benyttes hos forretninger, der overvejende tilbyder spil og væddemål, herunder kasinoer, forhandlere af lotterisedler, væddeløbsbaner og lignende. Forsøges kortet at blive brugt i denne denne type forretninger vil i derfor typisk opleve at købet vil blive afvist.
Dit barn kan bruge den kontaktløse funktion ved køb i fysiske butikker, der tilbyder denne service. Dit barn accepterer betalingen ved at holde kortet helt hen til en terminal (0-3 cm afstand), der har aktiveret den kontaktløse funktion. Den kontakløse funktion vises på terminalen ved dette symbol:
Dit barn bestemmer selv, om han/hun ønsker at bruge den kontaktløse funktion på det fysiske kort, eller om han/hun ønsker at bruge kortets chip/magnetstribe og PIN-kode.
5.9 Forudgående registrering af kortdata
Dit barn har mulighed for at registrere sine kortdata hos den enkelte forretning eller hos en udbyder af en digital wallet, således at han/hun fremover ikke behøver at indtaste sine kortdata, når han/hun godkender transaktionen. Dit barn skal følge anvisningerne fra forretningen eller walletudbyderen.
Dit barn kan også aftale med forretningen, at hans/hendes kortdata gemmes hos forretningen til brug for betaling af en løbende ydelse, fx i form af et abonnement. Forretningen vil selv trække de aftalte beløb og dit barn skal således ikke godkende den enkelte betaling.
Du har pligt til løbende at kontrollere dit barns posteringerne i appen. Opdager I transaktioner, som ikke stemmer overens med dit barn kvitteringer, eller som dit barn ikke mener at have foretaget, skal I henvende jer til MyMonii snarest muligt. Du skal i den forbindelse være opmærksom på fristerne i afsnit 7 og 8.
I forbindelse med den løbende kontrol af posteringer i appen skal I være opmærksom på, at når dit barn bruger kortet til køb over internettet eller ved brug af post- eller telefonordre, må forretningen som udgangspunkt først trække beløbet, når varen afsendes. Ved køb af fx flybilletter eller koncertbilletter trækker forretningen dog beløbet allerede ved booking af rejsen eller bestilling af koncertbilletten.
6.1 Underretning
Ved mistanke om eller faktiske tilfælde af misbrug eller sikkerhedstrusler vil MyMonii underrette dig herom. Underretningen kan fx ske ved telefonisk henvendelse til dig, meddelelse i MyMonii appen eller en anden sikker procedure.
Hvis dit barn ikke kendte det endelige beløb, da han/hun godkendte betalingen, og det beløb, der efterfølgende bliver trukket på kortet, er væsentligt højere end, hvad der med rimelighed kunne forventes, kan I have krav på tilbageførsel af betalingen.
Du skal i så fald henvende dig til MyMonii senest 8 uger efter, at beløbet er trukket på kortet, hvis I mener at have krav på at få tilbageført en betaling, hvor dit barn ikke har godkendt det endelige beløb.
7.2 Køb på internettet, post- og telefon ordre
Hvis dit barn har brugt kortet til køb af varer eller tjenesteydelser på en af følgende måder:
Du skal på dine barns vegne kunne dokumentere, at du har kontaktet eller forsøgt at kontakte forretningen. Det er en betingelse, at du henvender dig og gør indsigelse i MyMonii snarest muligt efter, at du er blevet opmærksom på, at der uretmæssigt er hævet et beløb på din konto, og du derfor ønsker at gøre indsigelse. Du skal så vidt muligt gøre indsigelse til MyMonii senest 14 dage efter, at du er blevet opmærksom på dit mulige krav. Ved vurdering af, om du har gjort rettidig indsigelse i MyMonii, vil der blive lagt vægt på din pligt til løbende at gennemgå posteringer på din konto, jf. afsnit 6.
MyMonii vil herefter foretage en undersøgelse af din indsigelse. Mens din indsigelse bliver undersøgt nærmere, vil det omtvistede beløb normalt blive indsat på dit kort. Hvis indsigelsen efterfølgende viser sig at være uberettiget, vil MyMonii igen hæve beløbet på dit barns kort.
7.3 Indsigelse ved betaling med Visa Prepaid
Når du har betalt med Visa Prepaid, kan du i nogle situationer få tilbageført en betaling. Du kan få information herom ved henvendelse til MyMonii.
Hvis du mener, der er gennemført en eller flere betalinger med dit barns kort, som han/hun ikke har godkendt eller foretaget, skal du henvende dig til MyMonii snarest muligt efter, du er blevet opmærksom på den uautoriserede transaktion. Ved vurdering af, om du har henvendt dig rettidigt i MyMonii, vil der blive lagt vægt på din pligt til løbende at gennemgå posteringer på dit barns kort, jf. afsnit 6. Under alle omstændigheder skal henvendelse til MyMonii senest ske 13 måneder efter, beløbet er trukket på dit barns kort.
MyMonii vil herefter foretage en undersøgelse af din indsigelse. Mens din indsigelse bliver undersøgt nærmere, vil det omtvistede beløb blive indsat på dit barns kort. Hvis indsigelsen efterfølgende viser sig at være uberettiget, vil MyMonii igen hæve beløbet på dit barns kort. Viser undersøgelsen, at der er tale om andres uberettigede brug af kortet, vil MyMonii eventuelt kunne gøre ansvar gældende overfor dig, jf. afsnit 10.
Du skal kontakte MyMonii snarest muligt for at spærre dit barns kort, eller fryse det i MyMonii appen, hvis:
Når kortet er blevet spærret, vil du blive informeret med angivelse af årsag til og tidspunkt for spærringen, afhængig af om det er dig og MyMonii, som gennemfører spærringen.
Hvis et spærret kort findes igen, skal du kontakte MyMonii og aftale, hvordan du skal forholde dig.
I tilfælde af at kortet har været misbrugt af en anden person, vil MyMonii dække tabet, medmindre dette er omfattet af afsnit 10.2-10.6 nedenfor. Det er dig, der skal bevise, at tabet er omfattet af afsnit 10.2-10.6.
Hvis kortet og PIN-koden er blevet misbrugt af en anden person, skal du dække tab op til 375 kr.
Du skal dække tab op til 8.000 kr. i tilfælde af, at kortet har været misbrugt af en anden person, og PIN-koden har været anvendt, og
Du hæfter for det fulde tab, hvis PIN-koden har været anvendt i forbindelse med misbruget under følgende betingelser:
Du hæfter endvidere for det fulde tab, hvis du har handlet svigagtigt eller med forsæt har undladt at opfylde dine forpligtelser i henhold til reglerne, herunder til at opbevare kortet og mobiltelefonen til Verified by Visa forsvarligt, jf. afsnit 4, at beskytte PIN-koden, jf. afsnit 5 eller at spærre kortet, jf. afsnit 9
Du er ikke ansvarlig for tab, der opstår efter, at MyMonii har fået besked om, at kortet skal spærres. Du hæfter heller ikke for tab, hvis du ikke har haft mulighed for at spærre dit kort på grund af forhold hos MyMonii. Du hæfter ikke, hvis tabet, tyveriet eller den uberettigede tilegnelse af den personlige sikkerhedsløsning ikke kunne opdages af dig inden den uberettigede anvendelse.
MyMonii er berettiget til at spærre for brug af kortet, hvis:
MyMonii kan desuden forlange alle fysiske kort, der er udleveret til kontoen, leveret tilbage samt slette alle Visa Prepaid til mobil. Når MyMonii har spærret kortet, vil du blive informeret om dette med angivelse af årsag til og tidspunkt for spærringen.
MyMonii har til enhver tid ret til at udskifte det fysiske kort. Ombytning af dit fysiske kort kan betyde, at du skal hente et nyt Visa Prepaid på din mobil.
Vi er hos MyMonii er erstatningsansvarlig, hvis vi på grund af fejl eller forsømmelser opfylder aftalte forpligtelser for sent eller mangelfuldt.
Selv på de områder, hvor der gælder et strengere ansvar, er MyMonii ikke ansvarlig for tab, som skyldes:
MyMonii ansvarsfrihed gælder ikke, hvis:
Dit barn vil ikke kunne bruge kortet i Danmark, hvis MyMonii inddrages i en arbejdskonflikt. Ved en sådan konflikts begyndelse og ophør vil du hurtigst muligt blive orienteret herom.
Du kan ikke forvente at kunne bruge kortet uden for Danmark, hvis en eller flere af MyMoniis internationale samarbejdspartnere inddrages i en arbejdskonflikt.
MyMonii har intet ansvar for fejl og mangler m.v. ved de ydelser, forretningen leverer. Eventuelle klager over fejl og mangler ved de leverede ydelser skal rettes til forretningen.
Visa Prepaid udstedes for 5 år. Kortet kan bruges til og med det udløbstidspunkt, der står på kortet, hvorefter kortet er ugyldigt.
I vil, før kortet udløber, få tilsendt et nyt kort.
Udløbne, opsagte eller spærrede kort skal destrueres ved, at kortet klippes over, så magnetstriben og chippen ødelægges.
MyMonii kan med 2 måneders varsel opsige dit abonnement. I tilfælde af opsigelse vil du få refunderet en forholdsmæssig del af eventuelle gebyrer, du måtte have betalt forud for brug af kortet. Opsiger MyMonii dit kundeforhold som en konsekvens af forsætlig brug af kortet, vil du ikke have krav på en refundering.
Du kan opsige dit MyMonii abonnement med 1 måneds varsel.
Ændring af brugerregler samt prisliste, der er til ugunst for dig, kan ske med 2 måneders varsel. Ændringer til fordel for dig kan ske uden varsel. Du vil modtage en besked om ændringer enten skriftligt eller elektronisk (via mail eller i MyMonii appen). Du er selv forpligtet til at sikre, at du har adgang til MyMonii appen og til at meddele eventuelle ændringer i din adresse og/eller mailadresse til MyMonii. Du bærer også selv ansvaret for, at du ikke modtager meddelelse om ændringer, hvis du ikke har meddelt mail og/eller adresseændring og/ eller ikke har adgang til MyMonii appen.
Ved ændring af reglerne vil disse anses som vedtaget, medmindre du inden datoen for ikrafttræden har meddelt MyMonii, at du ikke ønsker at være bundet af de nye regler.
Hvis du meddeler, at du ikke ønsker at være bundet af de nye regler, vil aftalen anses som ophørt på tidspunktet for ikrafttræden af de nye regler. Hvis du har forudbetalt et års abonnement, vil du modtage en forholdsmæssig andel af dette retur.
Hvis du har klager, kan du henvende dig til MyMonii supporten på hello@mymonii.com. Får du ikke medhold i din klage, kan du henvende dig til Forbrugerombudsmanden.
Du kan fortryde dit aftaleforhold med os.
Fortrydelsesfristen er 14 dage. Fristen regnes fra den dag, du har accepteret og underskrevet disse brugerbetingelser. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, kan du vente til den følgende bankdag.
Du fortryder ved, inden udløbet af fristen, at underrette os om, at du har fortrudt aftaleforholdet med os. Hvis du vil give denne underretning skriftligt, fx pr. brev eller e-mail, skal du blot sende underretningen inden fristens udløb.
Underretning om, at du har fortrudt aftalen med os, skal gives på e-mail: hello@mymonii.com.
Abonnementspriser, gebyr for bestilling af nyt kort, eventuelle gebyrer ved brug af kortet i udlandet mv. fremgår af prislisten som findes i på https://www.mymonii.dk/support/priser-belobsgraenser. eller kan rekvireres ved forespørgsel.
Ved brug af kortet kan MyMonii og forretninger opkræve et gebyr. Internet forretninger eller udenlandske forretninger, som opkræver gebyr ved brug af kortet, skal gøre opmærksom herpå, inden betalingen sker.
Køb i udlandet omregnes til danske kroner, jf. Prislisten i MyMonii appen, på www.mymonii.dk, og skal altid beregnes i danske kroner.
Ved omregning anvendes VISA’s regler for omregning af kursen. Ændringer i måden hvorpå valutakursen omregnes, vil træde i kraft uden varsel.
Der kan være sket ændringer i valutakursen fra det tidspunkt, hvor dit barn har brugt kortet, til beløbet trækkes på kortet. Ligeledes kan der i visse lande, fortrinsvis uden for Europa, være tale om flere officielle kurser, alt efter hvor kursen indhentes.
Bruger dit barn kortet i udlandet kan han/hun blive tilbudt, at forretningen laver en valutaomregning, før betalingen gennemføres. Inden dit barn godkender dette, skal forretningen oplyse hvilke gebyrer og hvilken kurs, forretningen anvender ved omregningen. Være opmærksom på, at den af forretningen anvendte kurs kan være forskellig fra den anvendte kurs i MyMonii, og MyMonii har ingen indflydelse på den af forretningen anvendte omregningskurs.
Kortet udstedes efter individuel vurdering.
Betalings tjenesten leveres af betalingsinstituttet Wallester AS (registreringsnummer 11812882). www.wallester.com. Registreret kontor på F.R. Kreutzwaldi 4, 10120 Tallinn, Estland. Licens nr. 4.1-1/224 fra det estiske finanstilsyn og Resolution Authority.
Inden indgåelse af en aftale er Wallester forpligtet til at identificere sin kunden og anvende due diligence-foranstaltninger på kunden.
Identitets kontrollen leveres af Onfido Limited, et selskab registreret i England og Wales med firmanummer 07479524, hvis hjemsted er 3 Finsbury Avenue, London EC2M 2PA, Storbritannien. www.onfido.com.
Ved accept af disse regler og brug af Visa Prepaid giver du samtidig samtykke til behandling af dine og dit barns personoplysninger som beskrevet nedenfor.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke, men du skal være opmærksom på, at dit barn i så fald ikke kan bruge sit Visa Prepaid kort.
De oplysninger om navn, adresse og telefonnummer som afgives, bruger MyMonii til oprettelse af kortet og i sin løbende administration.
Ved brug af kortet registreres kortets nummer, det samlede transaktionsbeløb, dato for brug af kortet, og hvor kortet har været benyttet. Betalingsmodtager videresender disse oplysninger til MyMonii via Wallester AS.
Oplysningerne opbevares hos betalingsmodtager, Wallester AS og hos MyMonii og anvendes i bogføringen, ved fakturering/kontoudtog (herunder adgang for kortindehaver til at se sit forbrug via MyMonii appen) og eventuel senere fejlretning. Både du og dit barn har adgang til at se alle registrerede kort transaktioner i forældre og børne appen.
Oplysninger, der er nævnt ovenfor, videregives i øvrigt kun, hvor lovgivningen kræver det og/eller til brug for retssager om krav stiftet ved brug af kortet.
Ved tilmelding til Verified by Visa, bliver dit mobilnummer opbevaret hos Wallester AS til brug for 3D Secure.
Personlige oplysninger, samt oplysninger om indkøb opbevares hos MyMonii.
Ved opsigelse af kundeforholdet opbevares oplysningerne, så længe, dette er nødvendigt til brug for evt. videregivelse af oplysninger til offentlige myndigheder.
Bankdag:
Alle dage med undtagelse af lørdage, søn- og helligdage, fredagen efter Kristi himmelfartsdag, grundlovsdag, juleaftensdag og 31. december.
Danmark:
Danmark, Færøerne og Grønland.
Digital wallet:
En "Digital Wallet" er en personlig softwarebaseret løsning, som kan anvendes til online køb i en netbutik. I den digitale wallet kan dit barn registrere sit Visa Prepaid med henblik på efterfølgende at kunne hente kortdata på en nem måde, for derefter at gennemføre en kort betalingstransaktion. Transaktioner gennemføres i henhold til den aftale som har indgået med udbyderen af den digitale wallet.
Dynamic currency conversion:
Anvendes af nogle forretninger i udlandet, således at dit barn kan betale i danske kroner. Det er forretningen, der foretager valutaomregningen, og MyMonii har ingen indflydelse på den kurs, som anvendes til omregning.
Én PIN-kode:
Den samme personlige, hemmelige kode, der er knyttet til kortet. I finder PIN-koden i MyMonii appen.
Forretning:
Alle forretninger, hoteller, restauranter eller andre steder, som tager imod betaling med Visa Prepaid.
Kvittering:
Oplysninger om en betaling, som gives på papir eller i elektronisk form.
Kontaktløs funktion:
Betaling med kontaktløst kort kan ske uden fysisk kontakt med kort terminalen. Dit barn betaler/anvender kortet ved at holde kortet i en afstand på 0-3 cm fra terminalens kontakløse symbol (se nedenfor). Det er en forudsætning, at butikken anvender kort terminaler med kontaktløs teknologi, jf. symbolet nedenfor.
Dit barn vil lejlighedsvis blive bedt om at anvende chip og PIN-kode.
Dit barn kan kun betale på denne måde med kort, der er forsynet med symbolet for den kontaktløse funktion. Dit barn kan betale mindre beløb, typisk under 350 kr., med den kontaktløse funktion uden brug af PIN-kode.
Symbol:
Prisliste:
Den til enhver tid gældende liste over gebyrer m.v. Du finder prislisten i MyMonii appen, på https://www.mymonii.dk/support/priser-belobsgraenser eller ved henvendelse til MyMonii på hello@mymonii.com.
Referencekurs:
Den vekselkurs, der anvendes ved omregning af udenlandske betalinger til danske kroner udregnes i forhold til VISA’s eksisterende regler.
Udlandet:
Resten af verden, der ikke er defineret under "Danmark".
Udsteder:
Wallester AS udsteder dit Visa Prepaid kort på vegne af MyMonii ApS.
Verified by Visa:
Verified by Visa er en ekstra beskyttelse mod misbrug af kortdata ved handel på nettet.
Visa Prepaid:
Prepaid kort med saldokontrol, der kan anvendes som betalingskort, og som kan anvendes i Danmark og i udlandet.
Visa Europe:
Den organisation, som fastlægger de europæiske regler for Visa systemet.
MyMonii ApS, Sluseholmen 1, 1. th, DK-2450 København SV, CVR nr. 37231436
Det tager få minutter at samle familien